Tiimin jäsenenä
Autat asiakkaita digivälinein ja joskus paikan päällä ja viihdyt vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Tukenasi sinulla on oma asiakastiimi, mistä löytyy huimasti osaamista ja kokemusta asiakkaasta ja tekniikasta. Tehtävässä auttaa myös jatkuvasti kehittyvät työkalut, kuten asiakkaan IT:n kokonaistilanteen reaaliaikaisesti kertova Vetonaula Live portaali.
Kovia osaajia
Service deskin asiantuntijoillamme on laaja-alainen IT-infran perusosaaminen työasemista mobiililaitteisiin, vahva Microsoft 365 osaaminen sekä perusosaaminen palvelimista, verkoista ja PowerShellistä. Service deskissä työskennellessäsi voit myös saada vastuullesi erikoisosaamisalueen joka toimii myös näyttönä urapolullasi Vetonaulassa. Service Deskiin hakevilla on usein esim. insinöörin (AMK) tai datanomin koulutausta ja vähintään 3 vuotta alan työkokemusta.
Tehtävänimikkeitä Service Deskissä
- IT support specialist
- Cloud Specialist
- Computer Support Specialist
- Help Desk Technician
- Help Desk Specialist
- Service Desk Specialist
Hae rohkeasti mukaan hyvään tiimiin!
-
Paikka avoinna: Service Desk -asiantuntija
Vetonaula Oy | Tule mukaan Vetonaulan hyvähenkiseen tiimiin jossa töitä tehdään rennosti mutta vahvalla osaamisella. Haluatko asiakaspalvelun raudanlujaksi ammattilaiseksi, jolla on hyppysissä uusimpien pilvipalvelusoftien käyttö ja niiden tuki?
-
Avoin hakemus Vetonaulan tiimiin
Vetonaula Oy | Töitä tehdään uusien teknologioiden, mahtavien asiakkaidemme ja erittäin osaavan mutta rennon tiimin kanssa. Kun jengi on mukavaa, on yhdessä tekeminen kivaa. Työ Vetonaulassa on mielenkiintoista, täynnä mahdollisuuksia ja haastaa eteenpäin urallasi.
-
Juha Reponen aloittaa Service desk -tiimissä
Vetonaula Oy | Juha vahvistaa Vetonaulan Service Deskiä kattavalla osaamisellaan työasema- ja palvelinkäyttöjärjestelmistä, pilvipalveluista ja sovelluksista. Juha on urallaan toiminut IT-alalla tukihenkilön, asiantuntijan ja projektipäällikön roolissa.