Tukea siellä, missä sitä tarvitaan

Vetonaula vastaa Hiltin lähituesta ja helpdesk-palveluista ympäri Suomea. Palveluiden tuottamisessa kansainväliselle toimijalle on tärkeää suomenkielinen helpdesk sekä paikallinen ja joustava lähituki. Hilti valitsi Vetonaulan IT-kumppaniksi usean tarjouskilpailuun valitun tarjoajan joukosta.

Käyttäjäkokemus keskiössä

Palvelu tuotetaan käyttäjätyytyväisyys keskiössä, alan parhaisiin käytäntöihin perustuvalla ja mitattavalla palvelumallilla. Raportoinnissa hyödynnetään Vetonaulan ITSM-järjestelmä Efecten ja Hiltin käyttämän Service Now -ohjelman ominaisuuksia.

Hiltillä työskentelee Suomessa n. 150 henkilöä ja sillä on myyntipisteitä ympäri maan: Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti, Turku, Tampere, Jyväskylä, Kuopio ja Oulu.

Hilti

Hilti-konserni tarjoaa tuotteita, ratkaisuja, ohjelmistoja ja palveluita yrityksille rakennus- ja energiatoimialoilla. Yrityksellä on yli 30 000 työntekijää ympäri maailman yli 120 maassa ja se tunnetaan suoramyyntimallistaan sekä ratkaisujensa innovatiivisuudesta ja laadusta. Hilti-konsernin tavoite on tehdä rakentamisesta parempaa ja sen strategia perustuu vastuullisuuteen ja suorituskykyyn.

Lisää asiakastarinoita

Ota yhteyttä – Olemme täällä sinua varten!

Meille on tärkeää olla helposti lähestyttävä ja ihmisläheinen kumppani, joka kuuntelee ja ymmärtää tarpeesi. Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua ja olla luotettava kumppani, johon voit aina turvautua. Olipa kyseessä pieni kysymys tai suuri projekti, olemme valmiina auttamaan sinua tehokkaasti ja asiantuntevasti.