Nopea apu samasta numerosta kellon ympäri
Kaikki IT-asioihin liittyvät ongelmat ratkeavat saman numeron kautta. Lupaamme avun nopeasti ja helposti – puheluihin vastataan keskimäärin alle 15 sekunnissa.
Suurin osa tukipyynnöistä saadaan ratkaistua ensimmäisellä yhteydenotolla ja lähes kaikki etäyhteydellä. Saat käyttöösi kokeneen asiantuntijatiimin, joka palvelee suomeksi ja englanniksi, tarvittaessa vuoden jokaisena päivänä 24/7. Helpdeskin rajoitukseton käyttö sisältyy aina palveluumme.
Läpinäkyvyys takaa palvelun jatkuvan kehityksen
Jätä palvelupyyntöt puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestinä tai Live-palvelumme kautta. Kirjaamme sen aina helpdesk-järjestelmäämme, jonka raportit ovat käytettävissänne. Reaaliaikainen laite-, palvelu-, ja ohjelmistorekisteri auttavat vian ja sen laajuuden selvittämisessä sekä määrittämisessä ja ongelman nopeassa ratkaisussa.
Oikea prosessi ja ammattitaitoinen palvelu
Saat ammattitaitoisen avun heti ensimmäisellä yhteydenotolla ja ratkaisemme ongelmasi tai palvelupyyntösi etäyhteyden avulla. Hyödynnämme ITIL-prosessikehystä ja palvelu on toteutettu yhden yhteyspisteen mallilla (Single Point of Contact, SPOC), eli voit olla meihin yhteydessä kaikissa IT-asioissasi – me etsimme avun oikeasta paikasta. Palveluun voidaan liittää myös omien sovelluksienne pääkäyttäjä töitä tai ylläpitoa.
Autamme myös, kun kaikki toimii
Ohjelmistojen ja palveluiden jatkuva kehitys vaatii meiltä kaikilta ajoittain uuden oppimista. Koulutuspalvelumme, Microsoft Certified Trainer, Milla Järven opastuksella, tukevat helpdeskin toimintaa ja auttavat parhaiden työtapojen valinnassa. Auttamme, opastamme ja koulutamme mielellämme myös, vaikka teillä olisi kaikki kunnossa.
Vaativia tarpeita? Innostumme haasteista!
Ota yhteyttä, jos tarvitset kriittisen toiminnan varmistamiseen erikoisosaamista, ympärivuorokautista tukea tai oman vain teille varatun helpdesk-linjan. Autamme myös haastavien ympäristöjen IT-tuen rakentamisessa ja voimme hyödyntää oman helpdesk-järjestelmämme lisäksi myös esimerkiksi ServiceNow, Efecte, FreshDesk tai Zendesk -ohjelmaa.
Oma IT-osasto kuukausitilauksena
Katso hinnat ja vertaa palvelupakettejaHelpdeskin lukuvinkit
-
Copilot-webinaari – Mielekkäämpää tietotyötä turvallisesti
Copilot ja tekoäly | Tervetuloa torstaina 28.11. klo 9-9.45 uuteen webinaariimme, jossa sukellamme Copilotin uusimpiin toiminnallisuuksiin!
-
Copilot uudistukset – syksy 2024
Copilot ja tekoäly | Microsoft lanseerasi viime viikolla uusia päivityksiä Copilotiin, kuten Copilot Voice, Copilot Daily ja monia muita. Lue lisää!
-
Dropbox-hyökkäykset ja kalasteluviestit: Mitä toimenpiteitä tulisi tehdä?
IT-vinkit | Yritykset kohtaavat kasvavia kyberuhkia, ja kalasteluviestit aidolta vaikuttavilta lähettäjiltä ovat yhä yleisempiä. Viime aikoina monet yritykset ovat vastaanottaneet Dropboxin nimissä tehtyjä kalasteluyrityksiä. Mitä näissä tilanteissa tulisi tehdä?