Myyntitiimin uudet kasvot
Maaliskuun alussa toimistollamme puhalsi uudet tuulet, kun myyntitiimimme kasvoi kahdella uudella vahvistuksella! Tervetuloa porukkaan Kaapro Korjus, Sales Manager sekä Taru Saarnikko, Content & Marketing Specialist.
Kovan luokan myyntitykki Kaapro on hionut myyntitaitojaan muun muassa Profinderilla sekä Teknavilla ennen kuin nappasimme hänet Vetonaulalle. Hänen aiemmat työtehtävänsä ovat painottuneet erilaisiin myynnin sekä markkinoinnin tehtäviin ja punaisena lankana on ollut kehittäminen, innovointi sekä uudet projektit niiden suunnittelusta aina jalkauttamiseen asti.
Heti porukkaan loistavasti mukaan sujahtaneen Kaapron työpäivät koostuvat myynnin prosessien kehittämisestä sekä uusien ideoiden innovoinnista, jotta saamme entistä enemmän muokattua myyntiämme asiakkaiden tarpeita kuuntelevaksi ja helposti lähestyttävään muotoon.
”Ensimmäinen viikkoni hujahti ihan silmissä. Työt ovat kirjaimellisesti ylittäneet kaikki odotukseni. Lähdin pienellä varauksella messiin, koska olen aiemmin urallani joutunut välillä pettymään suuriin odotuksiini. Tällä kertaa olen tosin yllättynyt positiivisesti. Työporukka on täynnä oman alansa huippuosaajia, tällaisen porukan palvelua on ilo lähteä kauppaamaan, kun voi aidosti seisoa myytävän palvelukokonaisuuden takana. Olen päässyt heti hyppäämään syvään päätyyn ja uudistamaan myynnin ja markkinoinnin strategiaa sekä prosesseja. Tästä minä tykkään!”
Kaapron vapaa-aika kuluu valokuvaamisen ja ulkoilun merkeissä. Hänet voi nähdä niin luonnossa kuin kaupungillakin tallustelemalla kuulokkeet korvilla. Huonolla säällä Kaapro pakenee Suomen armottomia kelejä raudan nostelun pariin. Hän on myös tietokirjallisuuden, podcastien, erilaisten luentojen sekä äänikirjojen suurkuluttaja.
Jos törmäät Helsingin suvessa siniseen riippumattoon, on hyvin todennäköistä, että olet bongannut uusimman myyjämme!
Markkinoinnin ja viestinnän edistäjäksi puolestaan löysimme Tarun Rastorinstituutin sisällöntuottajakoulutuksen kautta, ja hän tulee roolissaan tukemaan myynnin toimintoja aina sähköpostikampanjoiden tekstien suunnittelusta ja toteutuksesta päivittäisen markkinoinnin tekemiseen.
Koulutukseltaan Taru on sekä tradenomi että restonomi ja häneltä löytyy vahvaa osaamista tekstin tuotosta sekä innostusta visuaalisen sisällöntuoton tekemiseen. Aiemmissa rooleissaan esimerkiksi dentsulla ja Spondalla, Tarun pöydälle tippuivat kirjallinen sisällöntuotto aina artikkeleista, blogipostauksista ja sosiaalisen median copyista tapahtumien koordinointiin sekä niihin liittyvän materiaalin sisällöntuottoon. Häneltä löytyy myös kokemusta asiakaspalvelusta sekä projektikoordinoinnista.
Tarulla on myös kansainvälistä työkokemusta niin Tukholman sykkeestä kuin Skotlannin idyllisestä pikkukylästä. Myös Irlanti on kuulemma tullut tutuksi.
”On ollut ihan mahtavaa päästä laittamaan kädet saveen heti ensimmäisestä päivästä lähtien ja alkaa ideoimaan uusia konsepteja sekä strategioita muun myyntitiimin kanssa. Meillä on jo nyt paljon hienoja juttuja mielessä ja odotan innolla, kuinka asiat lähtevät rullaamaan eteenpäin. Sisältöäkin olen päässyt jo tuottamaan!”
Vapaa-ajalla Tarun löytää todennäköisimmin joko käsitöiden, kirjojen tai uusien reseptien parista. Hän on myös nostalgisten 90-luvun tv-sarjojen innokas fanittaja ja on vain hyvin harva supersankarielokuva, jota Taru ei ole nähnyt. Myös Vetonaulan tiloista löytyvä biljardipöytä tuntuu vetävän häntä voimakkaasti puoleensa.
Vielä kerran tervetuloa taloon ja on todella mahtavaa saada teidät mukaan tiimiin!