Yhteystiedot

097 288 588  (pvm/mpm)
Avoinna arkisin klo 8:00-17:00

Lataa etätukiohjelmisto

 

Näin asioit kanssamme

Yhteydenottoon vaivatonta: voitte soittaa tai lähettää sähköpostia ja me hoidamme loput. Heti yhteydenoton jälkeen luomme teille tukipyynnön ja lähetämme tikettinumeron sähköpostitse, jotta voitte seurata asianne käsittelyä.

Lataa etätukiohjelma helposti yllä olevasta painikkeesta asiantuntijamme pyynnöstä. Kun ohjelma on käynnissä, asiantuntijamme voi suorittaa huoltotoimenpiteet koneellasi.

Vaivatonta yhteydenpitoa

Asiakkaanamme IT-asiointi hoituu sujuvasti ja helposti. Palveluumme sisältyy rajoittamaton määrä puhelin- ja etätukea, ongelmanratkaisutyö sekä neuvontapalvelu. Lisäksi palvelumme sisältää asiakaskohtaisesti räätälöidyt ITIL-pohjaiset työnkulut ja käytännöt. Toimintamme pohjautuu yhden yhteyspisteen malliin eli tukemme auttaa kaikissa IT-asioissa.

Palvelua jokaiseen hetkeen

Ymmärrämme, että liiketoimintanne ei tunne taukoja. Siksi tarjoamme lisäpalveluna ympärivuorokautisen tukipalvelun, joka on valmiina auttamana teitä vuoden jokaisena päivänä. Tämä palvelu sopii esimerkiksi niille asiakkaillemme, jotka toimivat eri aikavyöhykkeillä.

Contact information

+358 97 288 588
Open on weekdays at 8am – 5pm (EET)

Download remote app

 

Contacting our customer service

Contacting us is simple, you can either call or send an email and we will handle the rest. After the initial contact, we will create a support request and you will receive a ticket ID to your email. You can follow your request with the ticket ID.

You can download the remote support app from the button above at the request of our expert.  Once the program is running our expert can carry out maintenance on your machine.

Easy communication

As our customer, your IT matters are handled smoothly and easily. Our service includes unlimited phone and remote support, problem-solving work, and advisory services. Additionally, our services include ITIL-based workflows and practises tailored specifically for each customer. Our operations are based on a single point-of-contact model, meaning our support is here to assist you with all IT-related matters.

Service for every moment

We understand that your business never stops. That is why we offer a 24/7 support as an additional service. This service is well suited for example to our customers who are operating in different time zones.